[Csaladtortenet 2] kérdés a mormon mikrofimek készítésének időpontjáról

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2012. Május. 13., V, 17:05:33 CEST

Kedves Éva,

mindhárom előd helység r.k. anyakönyvei megtalálhatók a r.k.
adatbázisban; de a polgári anyakönyveket én sem látom sehol.

Ez csak azt jelenti, hogy még nem dolgozták fel a filmtekercseket
nyilvánosságra, s nem azt, hogy kihagyták volna őket!:-) Még nagyon sok
helység polgári anyakönyvei váratnak magukra (meg sok felekezeti film
is; pl. a r.k. adatbázis is csak 87%-ban kész).

Üdv.    Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com