[Csaladtortenet 2] [MACSE: 4126] szilencium

Lévay Béla levaybela at invitel.hu
2012. Május. 14., H, 08:15:57 CEST

Kedves Viktor!

Nem vagy, sokunkkal együtt agymosott, a “komenista propagandagépezet ármánya miatt elvakított”, és nem hiszem, hogy kisebbségben lennél (!!!)
Legfeljebb mi, a hozzád hasonlóan toleráns (!) liberális véleményt képviselők, nem vagyunk annyira agresszív vitázók. Talán ezért nem érezted a támogatásunkat.
A stílusod, lehet, hogy néha egy kicsit “karcosnak” tűnik néhány finom lelkű “úriembernek”, de bőven belefér az érvelésbe. Nekem, például kifejezetten tetszik a humorod, mert az is mutatja, hogy nem támadni, bántani akarsz.
Maradj velünk!

Üdvözlettel,

Béla

Lévay Béla