[Csaladtortenet 2] [MACSE: 4126] szilencium

c. h. baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2012. Május. 14., H, 09:01:20 CEST

Megint ez az átkozott általánosítás: "németországiaké", "hozzászóló
többség", stb.  !

Meg az épp oly átkozott, személyes hiúság!

Nem az a fontos, hogy ki gyo"z, nem harcolunk posztokért!

Meggondolkoztatni a vitapartnert, az olvasót!

Az igazságkeresést szorgalmazni!

Ez, szerintem, a cél!

S ha jól Magadba tekintesz, Viktor, eszedbe jut, hogy tulajdonképpen Te
is így érzed helyesnek!

Nem személyünk, az "ügy" a fontos, a lényeges.

Több fényt ide, felvilágosodás, szabad gondolkodás!

"Tanulni, tanulni, tanulni!" (Lenin) :)))

Jó napot, jó szerencsét!

S csak az ökör nem tud visszalépni!

Kristóf