[Csaladtortenet 2] [MACSE: 4142] Hunyadytól / Ustream közvetités a Klub előadásokról

Fábiánné F Melinda exweekend at gmail.com
2012. Május. 14., H, 22:47:33 CEST

Ha valami nagyon rossz, vagy nagyon jó ,  akkor szoktam szólni,
most áradoznék is, ha nem  fél órával ezelőtt értem volna haza.
Köszönöm, hogy személyesen is részt vehettem Reisz Csaba előadásán Hunyady
Laci szervezésében  Eötvös György irodájában.
Nagyon klassz volt az estébe nyúló késő délutáni előadás, a közvetítést
pedig szimplán
humorból  nem "jusztrímek, hanem asz-sztrímnek ejteném most":))

Üdv,
Melinda