[Csaladtortenet 2] Népfelkelők

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2012. Május. 18., P, 18:45:11 CEST

Kedves Sándor!

Én a vitézi telekről tudok, amelyet a vitézi cím mellé adtak.

A végzést a tulajdonjog bejegyzésére a telekkönyvi hatóság adta ki, a
Honvédelmi Minisztérium rendelete alapján.

Annyit tudok még, hogy a vitézi telket a legidősebb fiú örökölhette ,
oszthatatlan volt és nem lehetett megterhelni.

üdv. A Éva