[Csaladtortenet 2] [MACSE: 4220] Hunyadytól

Laszlo Bocsor l.bocsor at gmx.de
2012. Május. 21., H, 19:00:24 CEST

Kedves Laci!

   Én még sosem jártam a Budapest Fővárosi Levéltárban, ezért sem dicsérni
nem tudom őket, és morgolódni sem tudok.

   De ez az előadásod nagyon jó alkalom lenne, hogy szerződést kössenek
velünk, az anyakönyvi hibák kijavítása érdekében.

   Gondolok leginkább arr, hogy a mormonok megbízásából annak idején
megtörtént filmezés alkalmából előfordult olyan, hogy egy-egy oldalt nem
fényképeztek le. Nem kell azt tudniuk, hogy az adatok feldolgozása közben
találtuk ezeket a hiányokat, véletlenül, lapozgatás (mármint az interneten
elérhető filmek pörgetése) közben egy figyelmes kutató észreveheti, hogy
hiányzik 1-2 sorszám.

    Tehát ezt kérnénk a BFL-től, hogy legalább a hiányzó lapokat
lefényképezhessük, a felvételekből kapnának ők is és a mormonok is. Mindkét
helyen a filmeket kompletizálni lehetne. Mert mit ér egy dokumentum, ha a
legfontosabb része ki van tépve.  Üdv.Laci

  _____