[Csaladtortenet 2] Hunyadytól

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2012. Május. 21., H, 18:40:32 CEST

Kedves MACSE Tagok + Családfakutatók,

Ma abban a "megtiszteltetésben" volt részem, hogy a Budapest Fővárosi Levéltár tudományos titkára Breinich Gábor úr felkért, mint a MACSE elnökét, hogy tartsak előadást a június 11.-vel kezdődő konferenciájukon.

A téma a levéltárak (gondolom főként a BFL) és a családfakutatók kapcsolata, észrevételeink, javaslataink, lenne. Holnapra ígértem Breitner úrnak választ kérésére.

Szeretném, ha javaslataitokkal, észrevételeitekkel segítenétek.  Kérlek, válaszoljatok, mert ha el is vállalom ezt, az csakis a Ti érdeketekben történne.

Ez egy jó alkalom lehetne arra, hogy a levéltárak új koncepciójának ("szolgáljuk a kutatokat (családfakutatókat") megfelelően elmondhassuk igényeinket, panaszainkat, esetleges dicsérő véleményünket. Tehát kérem különösen azokat a morgó kutatokat, akik háborogtak és háborognak általában a levéltárak, és ha van ilyen a BFL kiszolgálása miatt, itt a jó alkalom, hogy rajtam keresztül eljuttathassák panaszaitokat, de dicsérő szavaitokat is.

Ha kényelemből nem válaszoltok, nem vállalom el az előadást,van sok más dolgom is.

Ebben az esetben, azonban a jövőben ne morogjatok.

üdv

Hunyady Laci