[Csaladtortenet 2] Javaslat

Tibor Farkas farkastibor1960 at gmail.com
2012. Május. 23., Sze, 20:09:28 CEST

Tisztelt Hunyadi Úr!

 Lenne egy javaslatom, kérésem, ha nem túl "necces", akkor talán a
következőt is megkérdezhetnéd.

Érdeklődtem a MOL-tól (Lenti, Lendvavásárhely és Lendva mikrofilm
másolatainak árai felől az otthoni kutatási lehetőségem elősegítése
érdekében. Az Ár: 216.000 huf volt, ami lesújtott. Természetesen ez az út
nem járható részemről. Talán egy kedvezőbb árfekvéssel vállalható lenne egy
otthoni digitalizálás, amely nekem nagy segítség lenne, de ha ebből egy
példányt a MOL-nak visszaküldenék, akkor (talán)nem csak nekem jelenthetne
ez sokat. (Ma már 20.000 ft körül kaphatók jó filmscannerek). Sajnos a
mostani lehetőségeim nem nagyon engedik a Levéltári kutakodást.
Ha vállalhatónak tartod a felvetésem, kérlek tolmácsolt ezt a kérést,
kérdést is.

További jó munkát.

Üdv: vFT