[Csaladtortenet 2] Javaslat

Margó Balázs balmargo48 at gmail.com
2012. Május. 23., Sze, 21:16:52 CEST

Kedves Hunyadi Úr !!!

Mint nagyon kezdő, és teljesen laikus családkutató, aki még csak
tapogatózik ezen a területen , egyetértenék Farkas Tibor kezdeményezésével,
amennyiben erre van lehetőség. A saját családfám kutatásához ( Túrkeve és
Pozsony a kutatott település) megnéztem, hogy az anyag hány mikrofilmen
van. Ezt az árat megfizetni nem tudom, és lehetőségem sincs arra, hogy a
MOL-nál végezzek kutató munkát.

Jó ötletnek tartom a javaslatot, amennyiben a levéltár partner lenne ebben,
vagy egyáltalán lehetséges-e ?

Üdv. Balázsné Margó