[Csaladtortenet 2] Javaslat

Margó Balázs balmargo48 at gmail.com
2012. Május. 24., Cs, 07:20:49 CEST

Kedves Kati !!!

Teljesen igazad van, kb egy éve kezdtem el a családkutatást....és egyre
mélyebbre ások....már amennyire tudok. Először arra gondoltam, hogy az
unkáknak készítek egy családfát, tudják,kik az őseik....azután a közvetlen
felmenők mellett nézem az oldalágat, azok családját...és így tovább
:-))...Igen hosszú évekre van programom.  De élvezem,és még az egyházhoz
sem jutottam el, az otthoni anyakönyveket megnézni, de ez is meg lesz a
nyáron. A mormonok anyaga azért nagy segítség. Eddig én ebből dolgoztam,meg
a családban fellelt anyagokból. Most jön a túrkevei ref. egyház...és azután
jönne  a levéltár....szép folyamatosan. Úgy látom  neked még
nehezebb.....Legyen szép napod, és kösz a segítséget.

Üdv Margó