[Csaladtortenet 2] Hunyadytól /Csaladtortenet 2] Javaslat

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2012. Május. 24., Cs, 13:02:48 CEST

Tisztelt  Farkas úr,

Elnézést, hogy személyes megkeresésére csak most válaszolok,

miután a több száz hozzám beérkezett E mail-en átharcoltam magam.

Közben látom több választ is sikerült kapnia felvetett gondolataira.

Szerintem a levéltárak magán személyekkel digitalizálási, indexelési

munkák végzésére nem fognak szerződést kötni.

Úgy tudom mind a MOL, mind a BFL rendelkezik, vagy most fog vásárolni

mikrofilm szkennert és a mikrofilmeket kép formájában hozzáférhetővé fogják tenni.

Közben a "Mormonok" is szépen haladnak az egyházi anyakönyvek

indexelésével, és szerintem egy-két éven belül - jól-rosszul- de kereshető

formában ezek ingyenesen hozzáférhetők lesznek az interneten.

Mivel kezdő és gondolom fiatal kutató, meg fogja érni, hogy a családfakutatáshoz

csak az internet használata szükségeltetik majd.

Én szeretem élvezni a sikerhez vezető kutatás érzését is, és ezt az interneten

való kutatás nem tudja majd megadni.

üdv

Hunyady László