[Csaladtortenet 2] Javaslat

Margó Balázs balmargo48 at gmail.com
2012. Május. 24., Cs, 11:17:04 CEST

Kedves Elemér !!!!

....igen neked is igazad van, mi csak amatőrök vagyunk, és ez egy komoly
munka, amihez kellő szakértelem, szakmai tudás szükséges. Arra nincs
tipped, hogy akkor hogyan szerezhetnénk meg olcsóbban a szükséges
adatokat....mert az is jó lenne. A kérdéseim naivak biztosan, de vedd
figyelembe, hogy ezen a területen még nagyon kezdő vagyok.  De ezzel
tanulok.......
Üdv. Margó