[Csaladtortenet 2] Javaslat

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2012. Május. 24., Cs, 11:21:40 CEST

Kedves Margó,

igen ez nekik üzlet. A központi forrásaikat megkurtították, önállóan is ki
kell gazdálkodniuk a költségvetésük egy részét. Emiatt (is) ilyen mocsok
drága minden reprográfiai szolgáltatás
pl. a legegyszerűbbek egyike:
kutató SAJÁT MAGA szkenneli be a szkenneren a filmet (44,-Ft/képkocka),
hogy ráírják egy CD-re, amit tőlük kell megvenned 254,- Ft-ért (Te boltban
biztos, hogy jóval olcsóbban meg tudod venni), és a CD-t lezárják, hogy
arra már ne lehessen újra írni - holott ha ezen a héten csak 20 kockát
kérsz, két hét múlva, mikor újra tudsz menni, megint találsz huszat, simán
rá lehetne a már tőlük vásárolt CD-re íratni ezt is. De nem lehet, vegyél
újra egy CD-t aranyárban.
Továbbá 4 munkanap, mire ezt megcsinálják. Ha aznap kéred, akkor 300% a
felár.

Szerintem rablás, de ez van, valamiből nekik is meg kell élniük...

Üdv: Krisztián