[Csaladtortenet 2] Javaslat

Eötvös György eotvos at familytree.hu
2012. Május. 24., Cs, 11:33:44 CEST

Krisztián, igen igazad van, ez üzlet, amivel a megkurtított pénzét
próbálja (talán) pótolni a levéltár. De ne felejtsünk el azonban még egy
dolgot. Egy ilyen anyagnak, amit ilyen olyan módon lemásolnak, nem csak
a másolási költségét kell megfizetnünk, hanem magának a rajta levő
anyagnak is szavazzunk meg valami értéket. Hisz azért van rá szükségünk!
Nekik van valami, amit mi szeretnénk megkapni és ezért fizetni kell. A
levéltár azt mondja, hogy gyere ide, itt kutathatsz ingyen, biztosítunk
mindent, de, ha el akarsz vinni valamit, akkor fizess! A mikrofilm, DVD
csak a "szator" hozzá. Ez szerintem normális!
Még Salt Lakeban, ahol ugye minden ingyen van, ott is fizetni kell a
másolásért. Az arányokon most ne vitatkozzunk, mert akkor bele kellene
menni a Mormon Levéltár költségvetésébe, szembeállítva vele az OL
hasonló számait...
Szóval, szerintem fogadjuk el, hogy a családfakutatásnak vannak
költségei, de ezek egyrészt ütemezhetők, másrészt nagyrészben még mindig
kikerülhetők.

Eötvös György
signature <http://www.familytree.hu>