[Csaladtortenet 2] keresztnevek

Éva Radóczy radoczy.eva at gmail.com
2012. Május. 29., K, 11:32:29 CEST

Kedves Éva és József!

és persze területenként is lehetnek jellemző nevek.(néha beleakadok egy-két
ilyen tanulmányba a neten)
 én Valentin keresztnevű apai szépapám után nyomozok - eddig Borsodban és
Abaújban. az általam átnézett kb 10 településen jó, ha 50 évente 1-2 fiút
kereszteltek így. most a felesége nyomán próbálok eljutni az ő születési
helyéhez is, így Szepesbe vetődtem. Ott már nem volt ritka ez a keresztnév,
ez némi reményt nyújt.
azért irigyellek Benneteket, hogy mikre nem futja az energiátokból és
időtökből! de kedvet kaptam és meg fogom én is nézni, hogy pl. az anyai
Vasból származók és az apai felvidéki keresztnevek mit mutatnak?
 (természetesen én fentieket csak a memóriámra hagyatkozva írtam, nem
számoltam őket, csak bosszankodtam magamban)
további jó statisztikákat kívánok!
r.Éva