[Csaladtortenet 2] latin

Babcsányi Judit babcsanyi.judit at t-online.hu
2012. Május. 29., K, 21:54:10 CEST

Kedves Gábor!

Domina Anna Hernath aliter Poharnik nobilis condam Emerici Szilvagyi relicta
vidua, quae etiam tutrix et curatrix nuptialis et legitima, Georgii filii,
ac Judithae, Catharinae et Annae filiarum omnino suorum ex modo fato condam
Domino et marito suo, procreatorum, Michael filius, egregii condam Emerici
similiter Szilvagyi
magyarul:
Hernath alias Poharnik Anna úrhölgy, néhai Szilvagyi Imre özvegye, aki
egyben törvényes gyámja és gondviselője fiának, Györgynek és lányainak,
Juditnak, Katalinnak és Annának, akik neki és említett néhai férjének
édesgyermekei; Mihály, néhai vitézlő (hasonlóan) Szilvagyi Imre fia

Tehát itt két családról van szó a felsoroláson belül, akik névrokonok.

Üdv:
Judit