[Csaladtortenet 2] levéltár

Lévai Zoltánné Éva levai44 at freemail.hu
2012. Május. 31., Cs, 18:17:26 CEST

Kedves Husi!

Már régen nem írtam a listára,de ehhez nekem is van egy történetem.A dunaújvárosi társasházak terv dokumentációi a székesfehérvári levéltárban vannak .
Nem tudom miért?
Miután szükségünk lett volna arra,hogy a társasházunk villámvédelmének 50 évvel ezelőtti adatairól információnk legyen,felkerestük az akkor ideiglenes helyen lévő levéltárat. A vezető úr-nevét már nem tudom- olyan fennhéjázó és lekezelő hangon fogadott bennünket,amit nem tudom miért érdemeltünk ki.
Nem engedett bele se tekinteni a tervrajzokba,mert nem vittünk 2000.-Ft értékű okmánybélyeget.
Végül elmentünk a postára okmánybélyegért,amit valahova ráragasztottak.

Ezután nagy kegyesen átadta a tervdokumentációt,amelyből végül semmit sem másoltunk ki,pláne nem vettünk ki semmit.

Nagyon rossz hangulatban távoztunk a levéltárból.

Üdvözlettel:L.Éva

 Kutatott helyek:Villány,Ráczpetre,Szajk,Szepetnek,Szederkény, továbbá Tiszaörs és környéke.
Nevek:Teppert,Lieber,Litzenburger,Hornung,Schaich(Schaig),Szampl,Tamedler,
Tiszaörsön:,Gólya,Czirbik,Sághy,(Sági)Szakács,Macskás,Fekete.