[Csaladtortenet 2] levéltár

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2012. Május. 31., Cs, 18:31:45 CEST

Levéltárba okmánybélyeg?!
Ez eléggé furcsa eljárás...fotójegyet és egyéb dolgokat már hallottam, sőt
fizettem is, de okmánybélyeget még nem vettem levéltárba. Ilyenkor
szerintem meg kellene kérdezni, hogy legyen szíves megmutatni azt a
törvényt/rendelkezést, ami ezt előírja. A megyei levéltárak ugyanis
megnevezésük szerint *KÖZ*levéltárak, amelyek anyagai nyilvánosan
kutathatóak. Alapesetben persze.
NJ