[Csaladtortenet 2] Békés megyei Chovanok

Ildikó Sztrányai sztranyai.ildiko at gmail.com
2012. Nov. 8., Cs, 19:48:18 CET

Kedves Társak!
Érdeklődöm, hogy ismer-e valaki olyan munkát, amelyben a következő témák
szerepelnek:
- Rudnyánszky József báró által 1746. január 8-án* *kötött szerződés
alapján *Szentandrásról Komlósra* átköltöztetett evangélikus tót lakosok
névsora.
- 1850 körül *Tótkomlósról Bánhegyesre *átköltöztetett tótajkú családok
névsora.

Nem volt a kezemben, de tudom hogy létezik egy *Békés megye archantológiája
*c. könyv. Esetleg valakinek a birtokában van, és megnézné nekem?

A Chovan nevűeket keresem ezek között a tótajkúak között.

Várakozással

Ildi