[Csaladtortenet 2] Békés megyei Chovanok

Benke Zoltán benkehanich at t-online.hu
2012. Nov. 8., Cs, 20:41:42 CET

Kedves Ildi!

Gombos János Az Újratelepült Tótkomlós első fél évszázada című könyvben nem
találtam  sem a Szentandrásról odatelepült 45 család között, sem az 1781-es
lakosok között Chovan nevűt.

1848-as nemzetőrök között sem találtam.(Tótkomlós története és néprajza I.
kötet)

Békéscsabai adóösszeírásokban 1837-ben ír róluk a Békéscsaba története című
könyv. Tehát ott inkább előfordultak.

Üdv
Benke Zoli