[Csaladtortenet 2] actapublica.eu- nem olvasható?

kzsuzsi kzsuzsi17 at freemail.hu
2012. Nov. 16., P, 01:01:38 CET

Kedves Listatagok!

A cseh adatbázist szeretném kutatni, de az első sikeres találat után nem enged tovább online kutatni (következő oldalra lapozni), mindig hibaüzenetet kapok.
Már regisztráltam magam, ennek ellenére sem engedi az anyakönyvek lapozgatását….:-((((
http://actapublica.eu

Ha van valakinek tapasztalata a cseh levéltár adatbázisával, kérem világosítson fel, mit csinálok rosszul!

Hihetetlen szerencsém volt, mert az első 5 kattintásra azonnal megtaláltam a keresett pilseni anyakönyvet és le is tudtam menteni, de sajnos most várnom kell, mert a többi anyakönyv lapozgatását nem engedi.

Nagyon szépen köszönöm a segítséget!

Üdv.
Kolpaszky Zsuzsa