[Csaladtortenet 2] actapublica.eu- nem olvasható?

László Pataky laszlo.pataky at gmail.com
2012. Nov. 16., P, 11:37:37 CET

Kedves Zsuzsi,

Én azt tudom (mostanában én is használom a cseh adatbázisokat), hogy
1. karbantartásokat végeznek a rendszeren, ez vmelyik honlapon meg is
jelent, a szolgáltatás emiatt olykor akadozik. Ahogy tapasztaltam
(legalábbis Opava esetében) főként este 10 után.

2. Van olyan anyakönyv, amelyik vmilyen furcsa ok miatt
Magyarországról hibaüzenetet jelez (én Göding/Hodonin esetében
találkoztam ezzel), viszont más elérési útvonalon át működik. Ilyenkor
én egy amerikai honlapról szoktam belépni.

ajánlom ezt:
http://www.fm-search.org/index.php?lang=en

üdv,