[Csaladtortenet 2] Philippe Jaroussky családja

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2012. Nov. 19., H, 17:16:25 CET

Tisztelt Tagtársak!

Lévén, hogy zenész vagyok, így figyelem pl a MezzoTV-t is, ahol a napokban
Philippe Jaroussky is szerepelt.

Felmerült bennem, hogy ugyan ő maga francia származású, de a családnevéből
nekem úgy tűnik, hogy apai ágon mintha lengyel ősösk sarja lenne. Persze:
lehet, hogy tévedek.

Ha igaz, amit leírtam, akkor a neve végén lévő y miatt még akár nemesi
család is lehet?

Nincsen valamiféle összegyűjtött lajstroma a lengyel nemesi családoknak?
Nem feltétlenül olyan részletesen, mint Nagy Iván, Kemlepen, Pálmay, és a
többiek, csak legalább hogy a nevek meglegyenek.

Tisztelettel:

Solymosi Tamás