[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / 1828 összeirás

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2012. Nov. 21., Sze, 20:18:48 CET

Kedves Jóska + Családfakutatók,

Ezzel kapcsolatban azt tudom, hogy a MNL még nem fejezte be

az 1828-as összeírásoknak mikrofilmről történő szkennelését.

Ha befejezik fel kívánják tenni a lapjukra.

Eredetileg volt egy tervük ezeknek az indexelésére, de se pénz, se

paripa most erre, a levéltárak nehéz gazdasági helyzete miatt.

Martha Rener Connor (USA) vagy tíz évvel ezelőtt elkezdte ezeknek

helységenkénti leírását írógépeléssel, amit könyvformájában árult, majd

később a könyveket a Mormonok mikrofilmre vették.

Tulajdonképpen meggondolandó lenne ezeknek az általunk történő

indexelése. Talán egyszerűbb lenne úgy, hogy a hölgy névsorait lektorálnánk

(sajnos nagyon rosszul tudta csak a neveket elolvasni, anyaga teli van
elírásokkal)

de ez egy hatalmas munka lenne.

December elején a MACSE vezetőségi találkozón tervezzük megbeszélni,

hogy erőinket milyen indexelési munkákra fordítsuk a jövőben. Mint ahogyan
tudjátok

több kis, és két nagyobb munka folyik jelenleg

a bp.-i polgári anyakönyvek

és a névváltoztatások  feldolgozása.

Természetesen ezeket kell először befejezni, mielőtt újakba kezdenénk.

Egyik ilyen indexelésre javasolt téma tőletek éppen ez az 1828-as összeírás.

Jóska!

Nem tudnád a Szepességi összeírást letölteni, mert innen nem lehet

sőt egy amerikai szerveren keresztül se sikerült nekem?

To view a digital version of Vol. 23 of this item click here .

https://dcms.lds.org/view/action/ieViewer.do?dps_pid=IE192084&dps_dvs=1353525008742~943&dps_pid=IE192084&change_lng=en

 üdv

Hunyady Laci