[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / 1828 összeirás

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2012. Nov. 21., Sze, 21:38:56 CET

Egy kis érdekesség az, Kedves Kutatótársak,

hogy Connor Martha lánya nemrég jelentkezett be az itteni csoportba, s
kérdésre bejelentette, hogy Martha-nak abba kellett hagynia az
átírást,egészségi okok miatt. A lányánál még mindig maradtak könyvek,bár
nem minden kötetből.

Ami viszont az indexelést illeti, nem lenne hasznosabb azon megyéket
választani, amikkel Martha nem foglalkozott? Bár perszeott az eredeti
latin 'macskakaparásokkal' kellene birkózni!:-)

Üdv.  Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com