[Csaladtortenet 2] Pfundt család ügyben érdeklődés

Éva Radóczy radoczy.eva at gmail.com
2012. Nov. 23., P, 18:09:45 CET

Kedves Miklós!

Alábbiakban találsz két budaörsi oldalt - a könyvtár és egy helytörténeti
oldal címei. ezeket tudom ajánlani keresgélésre, így hirtelen. nem kutatok
itt Budaörsön, csak itt lakom.

http://www.vk-budaors.bibl.hu/osszeiras.htm
http://www.minalunk.hu/Budaors/Helytortenet/477

remélem valamennyit segítenek az oldalak, csak kitartással olvasgasd!

üdv RadóczyÉva