[Csaladtortenet 2] Pfundt család ügyben érdeklődés +adat

Éva Radóczy radoczy.eva at gmail.com
2012. Nov. 23., P, 19:01:22 CET

A könyvtár honlapján a " könyvek"fülön  a tanulmányok pdf-ben
letölthetők/olvashatk. kedvet kaptam és kicsit belenéztem. pl. a Filpszky
I. III. kötetében találtam is Pfundt nevet: a fiúiskola 1934/35 évében
Pfundt Jakab (155.oldal) tanuló is szerepel a névsorban.
http://www.vk-budaors.bibl.hu/pdfek/kv008.pdf
a 181. oldalon osztálykép is található, sajnos csak a tanerők nevét
említik, de lehet h. a kis Pfundt Jakab is rajta van.:)
továbblapozva a 201-oldalon is említik P.J-ot.
szóval ezt érdemes végignézned.
további találatokat kívánok,
üdv RÉ: