[Csaladtortenet 2] Vacsi helyek

Kosiba István pistur at proficlean.hu
2012. Okt. 2., K, 14:32:32 CEST

A közelben van - ha vendéglőre van szükség -a  Vidoq és a Kerék vendéglő
önálló étlappal , a Vidoqnak és a Keréknek is van külön pincehelysége,

ha a Zsiroskenyér is elég a sörözéshez-borozáshoz, akkor a Galagonya utcában
lévő borozót is tudom javasolni, de előre megrendelés esetén főt csülköt is
kiválóan megcsinálja, sőt ilyen létszám esetén csak nekünk lenne nyitva,vagy
az egyik boltives termet fenntartja csak a rendezvényre.

A fenti helyek gyalog 3-4 percen belül megközelíthetőek a Családfa
központjától, a borozó 150 m-re van.

Mint volt Óbudai bármelyiket szivesen tudom javasolni.

Üdv Pistur