[Csaladtortenet 2] segítségkérés - Find a grave

Tremmel Imre tremmel at citromail.hu
2012. Okt. 2., K, 18:21:09 CEST

 Kedves Listatársak,
Ismét a segítségetekre lenne szükségem, köszönöm a privátban megküldött névsort!
Az USA-beli Find a grave oldalt gondolom ismeritek páran.
Nem csak az amerikai temetők adatai vannak fent, hanem a világ számos országának adatai is.
Magyarországról is van fent 102 temető több-kevesebb adattal.
Szeretnék nekik segíteni, bővíteni az adatbázisukat a saját falum sírköveivel.
Az "Add burial records" menüpont alatt addig el is jutottam, hogy Hungary / Komarom-Esztergom.
Ott viszont utána csak Tatabányát tudom kiválasztani, nincs lista a többi településről.
Kérdésem, hogyan tehetném be 103.temetőnek a falum temetőjét? Nem tudok rájönni...
Köszönöm előre is!