[Csaladtortenet 2] Filszkenner

Kurucsai Pál kurucsai at gmail.com
2012. Okt. 13., Szo, 10:00:33 CEST

Nem kísértem figyelemmel a  téma előzményét, ezért elnézést kérek, ha nem
idevaló lenne a levelem!

Én síkágyas szkennert vettem, ami tartalmaz egy beépített filmolvasót is.
Valami hasonlót:
http://edigital.hu/Szkenner/HP_ScanJet_G3110_szkenner-p44447.html

Itt is az volt a probléma, hogy a film előírt behelyezése esetén az
anyakönyv alját és tetejét nem tudta digitalizálni a gép. Ezt a problémát
úgy küszöböltem ki, hogy a szkenner filmadapterén nem hosszában, hanem
keresztben húztam át a mikrofilmet. Ennek a lehetőségnek az a hibája, hogy
a képkockán látható nyitott anyakönyvnek csupán az egyik lapját tudom
egyszerre digitalizálni, tehát majdnem dupla annyi időbe kerül a munkát
elvégezni.

Üdv,
Pali