[Csaladtortenet 2] Filmszkenner2

Babcsányi István mcsteve at elender.hu
2012. Okt. 13., Szo, 21:54:48 CEST

Sziasztok!

Jó hogy előkerült a téma, én is filmscannert (vagy negatívok scannelésére is
alkalmas gépet) keresek, de nem szeretném felvágni a negatívokat 6 kockács
csíkokra, ismertek olyan gépet, amin át lehet tolni egy egész filmtekercset?

Köszi, ha tudtok valamit

Az alul linkelt gép a honlap szerint már nem kapható.

B.I.