[Csaladtortenet 2] Filmszkenner2

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2012. Okt. 14., V, 10:31:11 CEST

Hmm, ide is küldöm, betelt a mail quotád.

Szervusz,
a Canonomnál (8800F) annyit tudtam elérni, hogy "megdupláztam" a kockaszámot a film fordításával (a
vezető egyik végén kilóghat, míg a másik vége zárt). Vezetősín nélkül is lehet dolgozni, úgy
"áthúzható" -persze ha nem penderedik a film, illetve üveglappal le kell szorítani. A "tekerős"
megoldás már valódi filmscannert feltételez, igen-igen drágán.
Üdv,
Gazsi