[Csaladtortenet 2] Voksolás

Dobrova Tibor dobrova.tibor at upcmail.hu
2012. Okt. 26., P, 12:35:20 CEST

Kedves Lista társak!

Nem tudom lehet e, ill. szabad e ilyet tenni, de elmondom:

Segítségért protestálok egy voksolási témában. A Komárom Egom megyei napilapon (KEMMA)

keresztül szavazni lehet klf. "versenyzőre" a megyei "Prima" témában. Köztük egy nemzetközi

hírű ELTE művészettörténész professzorra is. Aki szavazásával besegítene a "tudományos munkásság" kicsit méltóbb szintű értékelésébe, kérném, voksoljon igen egyszerűen az alábbi lépéseket követve:

1./ NET keresőbe beírni: http://www.kemma.hu/verseny/318 (Csak egyszer, a regisztrációnál!)

2./ Regisztráció: Kitalált Felh. Név:..Valódi név..Valódi E-mail cím:.Kitalált jelszó.

3./ Jóváhagyás Érkező visszaigazoláson (noreply at kemma.hu-tól) linkjére kattintással.

Ide egy megjegyzésem: többen jelezték elakadásukat ennél a pontnál, ami az E-mail címre így érkezik:  "A regisztráció aktiválásához kérjük kattintson az alábbi linkre /Ha levelező rendszere nem linkként jeleníti meg az alábbi URL-t, akkor másolja be böngészője címsorába és nyomja meg az ENTER-t/: http://www.kemma.hu/aktivalas/bb6d82f3a9265ad81c12b1d35a3a71d0"...

Itt nem kell mást tenni, mint erre a linkre kattintani és befejezni (aktiválni) a regisztrációt, majd beírni az adatokat az ablakokba, "szavazni"!!

4./ Bejelentkezés: Kitalált Felh. Név:.. Kitalált jelszó.

Fényképre kattintás.Szavazó jelre kattintás.

Ottani színes kockás ablakba beírni a betű-szám kódot, majd:OK- ezzel a szavazás kész! (U. ez 3 óránként, de már csak az 1;4. sorok szerint.)

Amennyiben valakinek nincs módja/ideje a három óránkénti ismétlésre, kérem küldje meg a fenti első szavazása után nekem "direktben" ("Voksolás" tárgyszóval) a dobrova.tibor at gmail.com címre a 4. pont szerinti kitalált bejelentkezési felhasználó nevet és jelszót, s én a sajátom mellett "nyomom" azt is!?...(Ezzel semmi személyes adatát nem adja ki, ugyebár!!)

( A prof. nőnek már nem segít dobogóközelbe jutni ettől, mert elkéstünk rendesen! Ám mégis egyenlítget vmit a judós, grafikus társaságban az élete tudományos munkássága simogatására...

A biztos győztes .kus (nyilván megfelelő helyekről) előre tudhatta az egész procedúrát és megszőtte a "szavazó hálóját", aminek indításához csak egy start körlevelet kellett eleresztenie!?

Hát, így választódnak ki kérem nálunk a "legjobbak", vagy a "legszemfülesebbek"?!...

K ü l d j é t e k! EGYÜTTESEN többre megyünk, én pásztorkodom a három órás periódusokkal!

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdvözlettel: Dobrova Tibor