[Csaladtortenet 2] Mire jó?

Tóthné Edit lefkovic at gmail.com
2012. Sze. 2., V, 21:19:19 CEST

Kedves Tagtársak!

Az alább következőket csak azok olvassák el, akik folyamatosan baszogatják
a társaikat!

Augusztus hónapban a napi 8 munkaóra helyett 10-11 munkaórát dolgoztam
minden munkanapon. (Ebben az időszakban volt olyan nap, amelyen nem
hivatalosan Hajdúszoboszlón 44 Celsiust mértek.) Meg lehet próbálni a
következő évben. Még munkavégzést sem kérek, elegendő, ha 8 és 16 óra
között, minden lakott helytől távol, kint a szabadban sétálgat az illető.
Még kis időre le is ülhet egy-egy fa árnyékába. Érdeklődve várom a majdani
beszámolót, hogy az ezt követő kötelező házimunkák után mennyi kedve és
ideje maradt az adatok feldolgozására.

  Üdvözlettel

Tóth Sándor