[Csaladtortenet 2] Mire jó?

Laszlo Bocsor l.bocsor at gmx.de
2012. Sze. 2., V, 22:44:36 CEST

Kedves Sándor!

    Valamit nem értek!  Már az első mondatodban ellentmondásba kerültél.

Azt írtam:      Már hosszú ideje nem irogattam a listára,

Erre TE:  akik folyamatosan baszogatják a társaikat!

Vagy az én állításom igaz, akkor a Tiéd hamis, vagy légy szives keresd ki a
folyamatos baszogató leveleimet, tedd őket időrendi sorrendbe és küldd el a
listára, hogy mindenki láthassa, valóban időt nem sajnálva (pedig pont a
felesleges levelezésről írtam), feledve vállalt munkámat (az anyakönyvek
feldolgozásának irányítását, ellenőrzését) tényleg korbácsot lengetve
irogattam a listatagok mérhetetlenűl kevés szabadidejét további munkákra
kisajátítva. Amennyiben másokra akartál célozni a baszogató levelek
emlegetésével, akkor konkrétan meg kellett volna említeni engem név szerint,
hogy nem rólam van szó.

Sajnos nagyon úgy néz ki, hogy az a bizonyos 44 Celzius fok nagyon rossz
hatással volt Rád, mert a levélből semmit nem értettél meg.

Én egy árva sort sem írtam arról, hogy napi 10-11 óra hőségben ledolgozott
idő után le kell űlni a komputer elé és még további 1-2 órát foglalkozzanak
a haszontalan adatok feldolgozásával.

Ha nem vetted volna észre, pontosan a felesleges, időrabló levelezésről
írtam a levelemet. Lehet, hogy azok akik ezeket a leveleket irogatták nem
dolgoztak a tűző napon, hűvös szobában kényelmesen pötyögtették
hosszabb-rövidebb ömlengéseiket, amik tulajdonképen magamutogatás és
feltünési viszketegség következtében íródtak.

A levél címéből világosan kiderül, hogy nem az adatfeldolgozók baszogatását
tűztem ki célul.  Sajnos az első mondatodból még arra is gondolhattam volna,
hogy a listán időnként felhorgadó magyarvédő és magyarellenes levelekről van
szó, akik tényleg szinte vérig sértően  nyilatkoznak egymásról, de a leveled
befejezésében az adatfeldolgozásra hivatkoztál.

Nem tanácsokat osztogattam, nem követeltem a kötelező házimunka helyett
adatfeldolgozást, csak felhívtam a figyelmet arra, hogy a sok felesleges
levelezés helyett mennyi adatot lehetett volna az adatbankba bevinni.

Talán azt sem vetted észre, hogy ezt is írtam: "Érdekes és feltünő, hogy
azon listatársak, akik legalább egy filmet

feldolgoztak, azok nem vesznek részt ebben a csevegéses levélváltásokban,
mert többre értékelik azt a kevés idejüket, minthogy felesleges

gyüjtögetésre és főleg felesleges levélirogatásra fordítsák."

Valószínű, hogy ezt sem értetted, avagy félreértetted,: " Mint már egy-két
évvel ezelött megírtam, egy házassági anyakönyv

feldolgozásához szükséges 80 óra, azaz a kedves gyüjtögető, egy-egy témához
sűrün és hosszan hozzászóló listatársak miatt, minden egyes listatárs 1,5

házassági anyakönyvi film feldolgozását nem tudta teljesíteni. Tehát ha jól
számolom, akkor 300 listatag 450 házassági filmmel elkészülhetett volna

ezidő alatt, ha nem a felesleges és eddig senkinek semmi hasznot nem hozó

leveleket olvasta volna."

Ennek a mondatnak az volt az értelme, ha nem kellett volna naponta és nagyon
sűrün, hosszabb- röveidebb levelek olvasásával és azok kidobásával
foglalkoznia minden listatagnak, akkor még további 450 film (2500 excel sor,
soronként 6 név,) azaz 6 750 000 név kerülhetett volna a jelenlegi 2,5
millió mellé az adatbankba.

 Nem a feldolgozókról írtam (s ezért érhetetlen felháborodásotok, mert Ti is
adatrögzítők vagytok), hanem a levélírogatokról.

Tegnap is jelentkezett egy kutató Norvégiából, aki úgy használta az
adatbankunkat, hogy nem is hallott a MACSE-ról. Most ő is belép az
egyesületbe és részt vesz a feldolgozásban is.

Remélem, hogy eloszlattam félreértésedet. Üdv.Laci

Minthogy a listán keresztül kaptam a levelet, én is elküldöm oda válaszomat.

  _____