[Csaladtortenet 2] Mire jó?

György Szamák szamak.gy at gmail.com
2012. Sze. 3., H, 17:43:03 CEST

Kedves Levlista!

Én, elsősorban a hangnem és a "stílus" miatt emelem fel (egy) picit a
szavam!
Az én "egyszerű családom",szinte biztos, hogy perzsiából eredhet! Nekem
ezzel semmi problémám sincs. Soha nem voltam és *nem is leszek rasszista!*
*
*
Mivel, - ha minden igaz - több száz éve Európában élünk (ráadásul nekem
nagyon tetszik), Én és a családom európaiak vagyunk!
Szerintem, egy családkutatással foglalkozó listán, nincs helye a szitoknak,
a káromlásnak és a politikának!
Ezekre,ma már rengeteg fórum biztosít lehetőséget!

Kristófnak köszönöm, részemről nem kívánok mélyebben belemenni, főleg
politikailag nem!

Üdv.Gyuri

2012. szeptember 3. 16:06 c. h. baiersdorf írta, <c.h.baiersdorf at t-online.de