[Csaladtortenet 2] ázsiai, aki mondja...

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2012. Sze. 3., H, 19:04:30 CEST

Nem, nincs csönd, - ugyanis hazajöttem a munkából, hiszen nyugdíjas még nem
vagyok - és látom, a hátam mögött megint a magyar népet bántjátok.
Engem ez sértett, még akkor is, ha egy magát magyarnak valló írta, ha nem,
akkor idegenszeretetből megbocsájtok neki, mert szeretem az idegeneket,
szeretem a szerb zenét, a sramlit, az arab népzenét, rajongok a modern
izraeli zenéért, a reggeae és ska zenéért...

Ugyanakkor én magyarként nem adtam okot rá, hogy beskatulyázzanak!

Szóval nem tudtok átverni! :)

Kikérem magamnak az ázsiai jelzőt, még akkor is, ha már ez elvesztette
eredeti jelentését és a nyugatnak úgy látszik nincs jövője...

Azt javaslom, mindenki indexeljen vagy Bocsor Lacinak, vagy saját magának,
vagy akinek akar, dolgozzátok fel a saját településeteket, de ahhoz túl
rövid ez az élet, hogy minden anyakönyvet beindexeljünk...
Az csak a mormonoknak megy !

Egyáltalán arra gondoltatok már, hogy mi lesz a mi nagy munáinkkal ha 10 év
múlva elektromos áram sem lesz?
Egyszóval próbáljatok valami időtállót kitalálni, míg lehet - ázsiaizás
helyett...

üdv: Előd

Előd