[Csaladtortenet 2] ázsiai, aki mondja...

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2012. Sze. 4., K, 15:25:30 CEST

No meg aztán Japán, Thaiföld, Taiwan és Szingapúr is Ázsiában van...
Sőt mentálisan India sem kutya...
A kínaiakról meg ne is beszéljünk, puskapor (rakéták), selyem, porcelán,
papír (nyomtatás), na meg a Nagy Fal...
Szóval nem olyan szégyellni való ez az ázsiaiság, én a magam részéről
vállalom.
NJ
De miért fél...?