[Csaladtortenet 2] e-mail cím váltás

Szálka Róbert szalkarobi at citromail.hu
2012. Sze. 4., K, 01:27:52 CEST

  Tisztelt Kollégák !
Úgy tapasztalom, hogy tényleg problémák akadnak "minálunk" Nem sok szót szaporítva, mivel a fenti
levélcímem érvényes a nem nagy kiterjedésű levelek érkeztetésére, sokszor ha több napig nem tudok
elfoglaltságaim miatt belépni a levelezésemet megnézni, annyira felgyűlnek a leveleim, bővítve a
lista leveleivel is, hogy nehezen tudom magam utolérni.
Ennek érdekében létrehoztam egy másik levélcímet, és már egy hónap óta kínlódom ezt a rendszerrel elfogadtatni.
Kaptam egy részletes tájékoztatót, amelyben szereplő mindhárom címet becsülettel megkerestem, állítgattam
a beállításoknál, sőt utolsó esetben segítséget is kértem az admin-tól,.. .mindhiába!
Egyedüli megoldásnak azt látom, hogy töröltetem magam a régi e-mail címmel, és újra
bejelentkezem majd az új címmel !!!  Ha visszajöhetek !? Üdvözlettel
                                                                                          Szálka Róbert
"
 A beállításaid megváltoztatásához jelszavad ismeretében lépj be a
 következő weboldalra:
     http://radixindex.com/mailman/options/csaladtortenet_radixindex.com/szalkarobi%40citromail.hu
 Ugyanezeket e-mailen keresztül is el tudod végezni ezen a címen:
     csaladtortenet-request at radixindex.com
 A fenti címre egy "help" tartalmú levél elküldésével bővebb
 információt lehet megtudni a beállításokról.
 Kérdések, észrevételek? Küldj egy levelet a(z) Csaladtortenet
 levelezőlista adminisztrátorának, a(z)
 csaladtortenet-owner at radixindex.com címre. "   ???????????