[Csaladtortenet 2] e-mail cím váltás

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2012. Sze. 4., K, 09:31:00 CEST

Kedves Róbert !
Minden elismerésem, hogy egy hónapig kitartottál a próbálkozással, én biztos feladtam volna 1 héten
belül, s segítséget kérek :)
Tehát:
- a másfél éve megszűnt radixindex levlistán nem érdemes próbálkozni, jelen levlista címe
csaladtortenet at levlista.theka.hu ( s az admin: levlista-owner at levlista.theka.hu )
- az e-mail címet legegyszerűbben a levelezőlista honlapján lehet megváltoztatni ( a honlap elérését
lásd minden levél végén )
Üdv,
Gazsi