[Csaladtortenet 2] Születés bejelentése

Adam Mézes schlosslovo at gmail.com
2012. Sze. 14., P, 13:29:23 CEST

Kedves LevTársak,

az lenne a kérdésem,hogy a polgári anyakönyvezés bevezetése után volt e
valami rendelet arra nézve, hogy egy születést mikor kellett bejelenteni
(maximum meddig halasztható) a hatóságnál?

Dédmamám, Dékán Rozália 1908. augusztus 7-én született Budapesten a VIII.
kerületben, viszont az adott kerületben szeptember végéig nem jelentették
be a gyermek születését az anyakönyvvezetőnél (legalábbis eddig volt időm
átnézni a bejegyzéseket). Természetesen lehet, hogy valamelyik szomszédos
kerületben jelentették be csak vagy jóval később (találtam olyan bejegyzést
ahol a születés és a bejelentés között 1 év telt el)

Köszönettel,
Ádám