[Csaladtortenet 2] Születés bejelentése

Peppi peppi004 at gmail.com
2012. Sze. 14., P, 19:08:37 CEST

"Anyakönyvészekhez" még egy további kérdés, ha megengeditek:

Mikortól  létezett ún. hazai anyakönyvezés?
Azaz a külföldön történt, és ott a helyi anyakönyvbe egyébként
bejegyzett születés, házasság, halálozás bevezetése valamelyik
belföldi anyakönyvbe és/vagy állampolgári nyiolvántartásba.

Köszönettel:
Csontos Péter