[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

bussanyi bela bussabussa44fentike at freemail.hu
2012. Sze. 23., V, 08:27:37 CEST

Nagybácsim:Bussányi Gyula megjárta a"gulágot"...Kassán lakott,onnan vitték el!Sokat nem tudok róla.Arra emlékszem,hogy haragudtam rá,mert azt allította...Petőfi megbukott két tantárgybol is....Nem hittem neki amikor azt mondta,és mutatta két újával...ide hazudták a szemünkbe!"ti büdös disznók nem akartok dolgozni pedig milyen jót adunk nektek falni,közben a sorból mindig kidőltek ketten hárman a sorból...Szerettem vele sakkozni...Ennyi emlékem maradt utána!!Hol találhatnák róla többet?

fenti.