[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2012. Sze. 23., V, 22:43:29 CEST

*Szolzsenyicin: A Gulag szigetcsoport* című könyvét kellene elolvasnod,
hátha még a nagybátyádat is megtalálod benne. Mert ez így nagyon szilánkos
emlékezet. Persze értékes ez is. De ha nem is találod meg benne a
nagybátyádat, legalább tudod, miről mesélt...
NJ

2012. szeptember 23. 8:27 bussanyi bela írta, <