[Csaladtortenet 2] A vitézi rend

Holvay Péter holvayp at freemail.hu
2012. Sze. 30., V, 22:46:32 CEST

Kedves Zsolt! vitéz Kokas Demeter  t. közvitéz, földm., Fábiánháza. *1892, Fábiánháza. Bevonult a cs. és kir. 29-es gyalogezredhez.Kitüntetések:- I. osztályú legénységi vitézségi érem (nagyezüst)- II. osztályú legénységi vitézségi érem (kisezüst)- III. osztályú legénységi vitézségi érem (bronz)- Károly csapatkereszt vitéz Kokas Ernő őrnagy, Szombathely, *1893, Csorna Bevonult a cs. és kir. 72. gyalogezredhez, VR széktartójaKitüntetések:- III. oszályú katonai érdemkereszt kardokkal- Signum Laudis ezüst, kardokkal,- Signum Laudis bronz, kardokkal- I. osztályú  vitézségi érem (nagyezüst)- II. osztályú vitézségi érem (kisezüst)- III. osztályú vitézségi érem (bronz)- Károly csapatkereszt- Sebesülési érem, 3x-i sebesülés,- Háborús emlékérem  vitéz Kokas  Lajos t. őrvezető, földműves., Dég. *1899 Dég, Bevonult a 31. hovéd gyalogezredhez
Kitüntetések:- I. osztályú legénységi vitézségi érem (nagyezüst)- II. osztályú legénységi vitézségi érem (kisezüst)- III. osztályú legénységi vitézségi érem (bronz)- Károly csapatkereszt az adatok az 1939-es Vitézek Albumából vannak (258. oldal) üdvPéter  "Pócsi Zsolt" <pocsimail at gmail.com> írta: