AW: [Csaladtortenet 2] 48/49-es honvédek

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Ápr. 21., V, 11:55:30 CEST

De a komárom várát mindvégig védok listája biztos meg kell hogy legyen valahol, mert ok teljesen szabadon távozhattak, és a menlevél nekik nagyon fontos volt.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -