[Csaladtortenet 2] Kemal magaslat

Pasa István pasapista at gmail.com
2013. Ápr. 22., H, 16:01:49 CEST

Kedves segítők!

Amit eddig - sok segítséggel, ötletek alapján- sikerült megtudnom a netről,
de még szeretnék igazolást kapni rá:

1. http://mek.oszk.hu/09400/09477/html/0023/2587.html innen kiderül, hogy a
2.hadsereg, IX.hadtesten belül volt a 29.gyalogezred
2.U.ezen oldalon a mellékleteknél a térképeken nagyjából belőhető a
29.gy.e. indulási helye
3.http://www.mbendi.com/a_sndmsg/facility.asp?I=1983273   itt talán megvan
a Kamalj hegy

Vélemény?