[Csaladtortenet 2] MyHeritage program

Ildikó Sztrányai sztranyai.ildiko at gmail.com
2013. Ápr. 27., Szo, 08:32:42 CEST

Kedves Fiúk!
Kérlek titeket, hogy ne csak a Myheritage adatbázisát gazdagítsátok, hanem
a honlapunk magyar családfa adatbázisát is!!
Itt tájékozódhattok: http://www.macse.org/society/csfakbolbevezeto.php
Igaz, hogy még kicsi, de nem is lesz nagyobb, ha máshová teszitek fel, az
ide valót!!
Kérlek benneteket....ez mégis csak  miénk.....
Üdv
Ildi