[Csaladtortenet 2] MyHeritage program

F Fné Melinda ffmelinda81 at gmail.com
2013. Ápr. 29., H, 13:52:33 CEST

Mivel egy családfának sok összetevő ága van, akadnak olyan rokonok is, akik
nem örülnek az ide-oda való  feltevéseknek.
Köszönjük, hogy élhetnénk a lehetőséggel a MACSE-honlap részéről, és ha nem
is elnézést kérve, csak megértést, pláne a fáradt vállak kímélésére való
tekintettel is: aki nem akarja, nem szeretné publikálni a családja fáját ,
bocsáttassék meg neki!:))

Köszönettel:
Melinda