[Csaladtortenet 2] MyHeritage program

Magyarszéky Gábor magyarszeky at gmail.com
2013. Ápr. 27., Szo, 21:39:14 CEST

Kedves Segítőim!

Köszönöm a gyors válaszokat, de...

Ennyire azért nem egyszerű a sanyarú helyzetem (de simán lehet, hogy
bénázok...).

Utolsó belépésem óta (ami ezek szerint tavaly volt) szemmel láthatóan
frissítettek valamit (már 2013-as változatot látom) és ebben nem találom
a saját családfámat, csak a kedves Kennedyeket kínálja fel, nem tudom
kiválasztani a sajátomat, viszont folyamatosan nyaggat, hogy lépjek be a
közösségbe, osszam meg az adataimat, stb. Ilyen csúnyán azelőtt nem
viselkedett velem...
A levelezésen kívül, esetleg van-e valami más ötlet? Mit tudok még tenni?

köszönöm a türelmet, és a gyors válaszokat!

üdv:
Gábor